Αποστολίδου, Β., Χοντολίδου, Ε. (2004). Διαβάζοντας Λογοτεχνία στο σχολείο… Μια νέα πρόταση διδασκαλίας. Αθήνα: Τυπωθήτω – Δαρδανός.

Αποστολίδου, Β., Χοντολίδου, Ε. (2006). Λογοτεχνία και Εκπαίδευση. Αθήνα: Τυπωθήτω – Δαρδανός.

Αποστολίδου, B. (2012). «Η λογοτεχνία στα νέα περιβάλλοντα των ΤΠΕ: κυβερνολογοτεχνία και e-books, ψηφιακές κοινότητες αναγνωστών, δημιουργική γραφή και αφήγηση στον ψηφιακό κόσμο», Θεσσαλονίκη, Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας.
https://www.openbook.gr/i-logotechnia-sta-nea-perivallonta-twn-tpe/

Αποστολίδου, Β., Κόκορης, Δ., Μπακογιάννης, Μ. & Χοντολίδου, Ε. (επιμ.), (2018). Λογοτεχνική Ανάγνωση στο σχολείο και στην κοινωνία. Αθήνα: Gutenberg.

Glava, Α., (2017). Digital Storytelling in Language Education. (Master Thesis). AUTH, Thessaloniki.
http://ikee.lib.auth.gr/record/298341/files/GRI-2018-21733.pdf

Γκουτσιουκώστα, Ζ. (2015). «Ψηφιακή Αφήγηση: Ένα πολλά υποσχόμενο Διδακτικό Εργαλείο για τη γόνιμη ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. στη Διδακτική της Λογοτεχνίας» στο Β.Δαγδιλέλης, Α. Λαδιάς, Κ. Μπίκος, Ε. Ντρενογιάννη, Μ. Τσιτουρίδου (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου «Ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» της Ελληνικής Επιστημονικής Ένωσης ΤΠΕ στην Εκπαίδευση (ΕΤΠΕ), Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης & Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 30 Οκτωβρίου – 1 Νοεμβρίου 2015 .
https://www.etpe.gr/custom/pdf/etpe2291.pdf

Γκουτσιουκώστα, Ζ. (2017). «Ψηφιακές Iστορίες (Digital Stories): Από το μαθητή αναγνώστη στο μαθητή συγγραφέα», στο Αποστολίδου, Β., Κόκορης, Μ., Μπακογιάννης, Γ. & Χοντολίδου, Ε. (επιμ.) Λογοτεχνική ανάγνωση στο σχολείο και στην κοινωνία, 729-740. Αθήνα: Gutenberg.

Gkoutsioukosta, Z. (2018). “Implementing Digital Storytelling in the Language Arts Classroom”, in A. Moutsios – Rentzos, A. Giannakoulopoulos & M. Meimaris (eds.) Proceedings of the International Digital Storytelling Conference DST 2018 [21-23/09/2018]Current Trends in Digital Storytelling: Research & Practices, 101-110. Zakynthos: Unesco Club.
https://dst.ntlab.gr/2018/proceedings/

Γκουτσιουκώστα Ζ. (2020). Η ψηφιακή αφήγηση ως διδακτικό εργαλείο στο μάθημα της λογοτεχνίας (Διδακτορική Διατριβή). ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη.
http://ikee.lib.auth.gr/record/316711/files/GRI-2020-26900.pdf

Coleborne, C. & Bliss, E. (2011). Emotions, digital tools and public histories: digital storytelling using Windows Movie Maker in the history tertiary classroom, History Compass, vol. 9, no. 9, 6, pp. 74–685. doi: 10.1111/j.1478-0542.2011.00797.x

Dilek, D. (2009). The reconstruction of the past through images: an iconographic analysis on the historical imagination usage skills of primary school pupils, Educational Sciences: Theory & Practice, vol. 9, no. 2, pp. 665–689.
https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ847774.pdf

Duraisingh, L. D. & Mansilla, V. B. (2007) ‘Interdisciplinary forays within the history classroom: how the visual arts can enhance (or hinder) historical understanding’, Teaching History, vol. 129, pp. 22–30.
https://www.history.org.uk/secondary/resource/2433/interdisciplinary-forays-within-the-history-classr

Hildebrandt, K., et al., (2016) Digital storytelling for historical understanding: treaty education for reconciliation, Journal of Social Science Education, vol. 15, no. 1, pp. 17–26.
doi: 10.4119/UNIBI/jsse-v15-i1-1432

Fines, J. (2002) ‘Imagination in history teaching’, International Journal of Historical Learning, Teaching and Research, vol. 2, no. 2, pp. 63–77.
https://www.history.org.uk/files/download/9230/1319459477/IJHLTR_2.2.pdf

Ζαρμπώνη, Α., (2020). Η ψηφιακή αφήγηση στη διδασκαλία της Γαλλικής ως ξένης γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση : σχεδιασμός μοντέλου επιλογής ψηφιακών αφηγήσεων. (Διδ. διατριβή). ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη.
http://ikee.lib.auth.gr/record/323613/files/GRI-2020-29005.pdf

Kaya, O., Tekiner Tolu, A. (2017). «Investigating Digital Storytelling Method in German as a Foreign Language Teaching», Dil Dergisi:Language Journal, Ankara Üniversitesi TÖMER.
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=548892

Κατσαρού, E. & Τσάφος, B. (2003). Από την έρευνα στη διδασκαλία. Η εκπαιδευτική έρευνα δράσης. Αθήνα: Σαββάλας.

Κατσαρού, Ε. (2016). Εκπαιδευτική έρευνα–δράση. Πολυπαραδειγματική διερεύνηση για την αναμόρφωση της εκπαιδευτικής πράξης. Αθήνα: Κριτική.

Κατσαρού, Ε. (2019). « Βιώνοντας τη Δημοκρατία στο Σχολείο: Προοπτικές από την αξιοποίηση διαδικασιών Έρευνας-Δράσης και Κριτικού Γραμματισμού», στο Ε. Βεκρής (επιμ.), Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γενικού Λυκείου, Φάκελος εκπαιδευτικού, διδακτικές προτάσεις. Υ.Π.Ε.Θ, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων Διόφαντος, 250-261.

Κωστανάκη, Κ. (2019). H χρήση της Ψηφιακής Αφήγησης στην παραγωγή λόγου κατά τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας (Διπλωματική Εργασία). Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη.
https://dspace.lib.uom.gr/bitstream/2159/24250/4/KostanakiKyriakiMsc2019.pdf

Lambert, J. (2010). Digital Storytelling Cookbook. CA: Digital Diner Press.
https://wrd.as.uky.edu/sites/default/files/cookbook.pdf

Λιαρομάτη Γ. (2019). Εφαρμογές της Ψηφιακής Αφήγησης στη διδασκαλία της Ιστορίας της Γ’ Δημοτικού (Μεταπτυχιακή Εργασία). ΕΑΠ, Πάτρα.
https://apothesis.eap.gr/bitstream/repo/41627/1/501752_Λιαρομάτη_Γεωργία.pdf

Μαστρογιάννη, Μ., Βοσκάκη, Ρ., Ψηφιακή αφήγηση και ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων κατά τη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας.
https://www.academia.edu/36954119/Mastorogianni_Digital_Storytelling

Μουταφίδου, Α & Μπράτιτσης, Θ. (2013). Ψηφιακή αφήγηση και δημιουργική γραφή: δύο παράλληλοι κόσμοι με κοινό τόπο. 1ο Διεθνές Συνέδριο Δημιουργικής Γραφής.
http://cwconference.web.uowm.gr/archives/1st_conference/moutafidou_bratitsis_article.pdf

Μεταξιώτης, Γ. (2018). Οι ψηφιακές Ιστορίες στην Εκπαίδευση. Η δημιουργική προσέγγιση στην Αγωγή Επικοινωνίας. (Διδακτορική Διατριβή). ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη.
https://thesis.ekt.gr/thesisBookReader/id/42914?lang=el#page/1/mode/2up

Ohler, J. (2008). Digital Storytelling in the Classroom: New Media Pathways to Literacy, Learning and Creativity. Thousand Oaks, CA: Corwin Press.

Penalba et al., (2020) Digital storytelling: a tool for promoting historical understanding among college students, Research in Learning Technology, vol. 28. Doi: https://doi.org/10.25304/rlt.v28.2348

Rizvic, S., et al., (2019). Interactive digital storytelling: bringing cultural heritage in a classroom, Journal of Computers in Education, vol. 6, no. 1, pp. 143–166.doi: 10.1007/s40692-018-0128-7

Robin, B. R. (2012). The Educational Uses of Digital Storytelling.
http://digitalliteracyintheclassroom.pbworks.com/f/Educ-Uses-DS.pdf

Robin, B.R. (2016). “The Power of Digital Storytelling to Support Teaching and Learning”, Digital Education Review, 30, 17-29.

Ρουμελιώτου, Μ., Κυρμανίδου, Ε., Μωϋσίδης, Γ., & Φουτσιτζή, Σ. (2011) «Προς ένα νέο ψηφιακό σχολείο: η ψηφιακή αφήγηση και τα κριτήρια αξιολόγησης για την αξιοποίησή της στη διδακτική πράξη», στο Α. Πόρποδα & Ν. Σαλταμπάσης (επιμ.), Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη ∆ιδακτική Πράξη. 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαιδευτικών για τις Τ.Π.Ε. Σύρος, 1213-1218.
http://83.212.201.85:8080/ltme/uploads/users/4/publications/2011_Chronaki_Matos_6oSyros.pdf

Sylaiou, St. (2020). “Storytelling in Virtual Museums: Engaging A Multitude of Voices”, Visual Computing for Cultural Heritage, Springer.
http://ikee.lib.auth.gr/record/318324

Φεσάκης, Γ. & Σεραφείμ, Κ. (2010). «Εκπαιδευτικές εφαρμογές ψηφιακής αφήγησης: Διδακτική προσέγγιση για το Νηπιαγωγείο», στο Α. Τζιμογιάννης (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» (τόμος ΙΙ, σ. 521-528). Κόρινθος.
http://korinthos.uop.gr/~hcicte10/proceedings/64.pdf