Ενότητες Εργασίας
Το σχέδιο εργασίας που θα ακολουθηθεί περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες εργασίας.
Σε αυτή τη φάση, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει με την έγκριση της παρούσας πρότασης, θα σχεδιαστούν και θα διαμορφωθούν αφενός οι κόμβοι, οι φυσικοί και ο ψηφιακός, δηλαδή η διαδικτυακή πλατφόρμα, και αφετέρου θα προετοιμαστεί και θα οργανωθεί η εφαρμογή στα πιλοτικά σχολεία. Εννοείται πως πριν από όλα θα επιλεγεί, βάσει καταλληλότητας (χώρος, γεωγραφική θέση, εκπαιδευτικό δυναμικό), το Γυμνάσιο στην περιοχή της Λάρισας στο οποίο θα λειτουργήσει ο δεύτερος φυσικός κόμβος και οι εκπαιδευτικοί του οποίου θα συμμετάσχουν στην πιλοτική εφαρμογή. Σε αυτή τη φάση θα γίνει και η προμήθεια των 20 φορητών υπολογιστών, 10 για τον Κόμβο της Θεσσαλονίκης και 10 για τον Κόμβο της Λάρισας. Θα σχεδιαστεί ο διαδικτυακός κόμβος και θα ετοιμαστεί το αρχικό υλικό που θα αναρτηθεί σε αυτόν: γενικές πληροφορίες για την ψηφιακή αφήγηση και την αξιοποίησή της στην εκπαίδευση, παραδείγματα μαθητικών ψηφιακών αφηγήσεων από τη διδακτορική έρευνα της Γκουτσιουκώστα, μικρά βίντεο για την κατασκευή μιας ψηφιακής αφήγησης. Τέλος, θα εκπονηθούν τα έξι διδακτικά σενάρια της παρέμβασης: ένα για κάθε μία από τις τρεις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού (Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄) και ένα διδακτικό σενάριο για κάθε τάξη του Γυμνασίου. Για το μεν Δημοτικό τα σενάρια θα σχετίζονται με διάφορα μαθήματα (Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία, Γεωγραφία, Περιβάλλον) ενώ για το Γυμνάσιο τα σενάρια θα σχετίζονται με τα μαθήματα της Γλώσσας, της Λογοτεχνίας, της Ιστορίας, των Ξένων Γλωσσών και της Πληροφορικής. Θα γίνει επίσης η προετοιμασία για τη δημοσίευση της πρόσκλησης ενδιαφέροντος για να επιλεγούν οι 60 εκπαιδευτικοί που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα: 30 από την περιοχή της Θεσσαλονίκης (15 από την Πρωτοβάθμια και 15 από την Δευτεροβάθμια) και 30 από την περιοχή της Λάρισας (15 από την Πρωτοβάθμια και 15 από την Δευτεροβάθμια).